Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Work out

Nu är jag tillbaka från träningen. Gosh så jobbigt det var. Men mina klagomål hade gett resultat, jag fick en som var bra idag, istället för att få den som ingen annan vill ha :p

Träffade Malin också, och vi ska åka iväg till hennes häst-tjej på torsdag bestämde vi. Får se hur det blir :)

Träffade även Gustav i min grupp, senast jag träffade honom var i lördags, utekväll. Fri dricka av chefen, så skämdes lite grann men de va ingen fara :p Haha!

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på dagens poutfit, men jag orkade faktiskt inte :p Det kommer säkert nån imorn innan jag ska träffa Jhon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0