Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Hejsan Hoppsan!

Nu är jag nyss hemkommen från ett personalmöte på ett av alla mina jobb :p Det gick bra, vi pratade visioner och liknande. Mycket nice och peppande möte.

Just nu sitterj ag uppkrupen i min säng, med datorn i knät och godispåsen brevid mig. Tvn är på med Las Vegas i bakgrunden och jag har ingenting på schemat. Hur skönt som helst.

Nu ljög jag lite, jag ska faktiskt åka till Jhon senare, men de är några timmar kvar. Han fyller år imorgon och jag ska åka och sova hos honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0