Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Keep it up guys!

  Igår var det årsmöte för SRK, höll på grymt  länge, så jag var typ inte hemma överhuvudtaget igår :p Men men. Hur som helst så känns det bra inför det som händer med SRK nu. Jag tror de blir bra :)

Idag har jag vart i skolan. Lagom kul :p Hade iallafall ridning på morgonen, och det var jättekul iallafall :) Efter skolan så var jag med John. Vi satt mest och snackade på lite olika ställen och så. Åt lite också :p Det var trevligt. Tvättade bilen också, som ni ser :p Och.. Övade smidighet i bilen.. Och.. Fick viktigt samtal i bilen :p

Igår fick jag ett mail där det var en som frågade om jag ville stå modell för något nytt klädmärke.. Hm.. Fick ett telefonnummer jag skulle ringa, men jag vet inte. Det känns lite läskigt. Blir ju sådär varje gång, känns som "Varför skulle dom vilja ha mig?" Vad tycker ni? :p Jag vet iallafall inte än om jag ens ska ringa, men det kan ju inte skada..

Kommentarer
Postat av: ca$h

undrar vem som har tagit bilderna?? ryktas om att det är den kända fotografen Kongo rimer.. hmmm :P

2008-05-06 @ 23:58:25
Postat av: YaiyaStyle svarar

Haha! Kongo rimer? :p Ja joo.. okej då :p Om ud vill kalla dig det :p

2008-05-06 @ 23:59:33
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se
Postat av: Lisa

Om det är någon som mailar och frågar brukar det inte alls vara seriöst eller så är det något skumt bolag som bara vill ta av dig kläderna och inte direkt stå modell. Hur naiv får man vara? Skippa det!

2008-05-07 @ 21:10:35
Postat av: YaiyaStyle svarar

Till Lisa:
Mycket möjligt att du kan ha rätt. Däremot så har de ringt också, och klädmärket är ett riktigt märke, jag är ju inte så dum att jag inte kollar upp det först. Och nej, det är ingenting naket. MEn tack för din åsikt, men du behöver inte kalla mig naiv :)

2008-05-08 @ 08:28:19
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0