Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Gosh jag är trött

Igår var en lång dag :p Började med skolan. Det var itne så tråkigt faktiskt, vi hade bara en lektion och en idrottslektion där vi spelade badminton. Det var skitkul, men jag var inte så bra :p

Efter skolan var jag med John, först åkte vi och köpte lite mat och satt och åt vid vattnet, sen åkte vi hem till mig och bytte mina vinterdäckk till sommardäck. Eller, John gjorde :p Jag var mest en assistent,som var rejält kass på sitt jobb :p Haha!

På kvällen var det studentskiva, Ragnhilds. Det var skitkul :)

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas du haft en skön dag =)

2008-05-17 @ 21:44:58
URL: http://gummybears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0