Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Träningskläder wanted

Jag har en sån himla lust att införskaffa mig ett snyggt träningsset, nu inför våren. image5Jag tror faktiskt att jag ska ta och börja träna lite grann nu, känner mig ju så mycket friskare när jag tränar. Man blir pigg och fräsch liksom. Och för att få lite inspiration till att träna så skadar det ju inte att vara lite snygg samtidigt :) Jag kikade lite på H&Ms outlet sida och hittade denna. Grymt snyggt tycker jag :)

 Jag har iallafall precis kommit hem, har varit och umgåtts lite med Olle och hans kompis Johan. Men nu är jag så trött så jag tror att jag ska gå och lägga mig :) School tomorrow you know ;)

Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0