Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Nu blir jag mörkrädd

Idag har jag haft fullt upp, och en av grejerna är att jag har varit i stallet på ett usek-möte. När jag sedan var klar med mötet blev jag kvar i stallet en stund i entrén och snackade med lite folk.

Det som skrämde mig i stallet var att jag hörde några av tjejerna i stallet snacka. Jag vet personligen att dess barn är 12 år. Det som förvånar mig är atten av tjejerna säger: "..och då sa han att han skulle ta mig framifrån". I chock som jag är hör jag inte resten, men sedan säger en annan tjej "jaa, men det är ju skillnad på framifrån och bakifrån". Frågan är nu, pratar dessa tjejer om det jag tror att dom gör? Och varför i *** gör dom det isåfall? Det ska väl inte dom ha någon aning om? Dom är 12 år! Man har precis fått mens då ju!

Det här skrämmer mig rejält. Hur sjukt blir samhället? Måste man hålla på med sådant när man är så pass liten? Man har ju hela livet på sig!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha, det där har jag hört några gånger på t-banan, helt sjuukt!Jag undrar förresten hur du gjort sånna där flikar vid din header, "about" , "mina outfits" "mina vänner" osv.. Jag vill också gärna ha så, och jag har fösökt i tusen
år, men kommer aldrig underfund med hur man gör. Har du lust att hjälpa mig? :)

2008-03-21 @ 16:45:53
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Postat av: Anonym

jag hade inte ens fått mens när jag var tolv, men många tjejer tror dom är precis som 16-17åringar läskigt

2008-03-23 @ 17:44:46
URL: http://wwennlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0