Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Morsning korsning!

Nu har jag och Zack vaknat och gått upp och gjort oss iordning. Sov till typ halv elva, skööönt! Har faktiskt hunnit duscha Flip också, så nu rejsar han runt i mitt rum :) Haha!

Har suttit och kikat lite på vårjackor på olika hemsidor också, och jag kan inte hjälpa det, men den allra snyggaste jag hittar är fortfarande den här:
image11

Dock vill jag ha den i svart, men den är ju bara för tuff! Kommer från LaRedoute.

Nu ska vi snart åka iväg och ta hand om Marion, hästen jag red i ca tre år :)

Kommentarer
Postat av: Kyllis

Hej. Nä tyvärr har jag inget tips på roliga bloggar. Jag brukar kolla på blogg.se och se vem som skrivit senast och klicka in. Men jag har ingen speciell jag läser varje dag. Ha en trevlig helg. //Kyllis

2008-03-15 @ 14:01:50
URL: http://www.kyllis.blogg.se
Postat av: mariia

aa viisst, kolla in mina länkar där finns de bloggar ja läser dagligen ;)

2008-03-15 @ 14:13:20
URL: http://mariiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0