Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Känns en smula tomt i bloggen här

Så jag tycker att vi lägger in lite bilder på min outfit för dagen. Ni får ursäkta bildkvalitén, men jag bjuder på dessa fula poser och inte alltför tillfixade mig, but hey, alla har sina dåliga dagar ;)

  



Dagen till ära:
Jeans: Replay
Linne: Gina Tricot
Till detta, lite silversmycken, ett par stövlar från Din Sko och en kofta från Gina.


Kommentarer
Postat av: Zack Attack!

Het as Ever sötnos aka: groupie!

2008-03-13 @ 18:43:17
Postat av: CoaxOpensTheLock

Fyfan va smexig man får va då ;) ska fan typ rotta igenom dina soppor ;O ;> Fett evil ;D ^^ :) ;@

2008-03-13 @ 18:44:48
Postat av: Sandra

Bra kommentarer Zack och Kevin ;)

2008-03-13 @ 23:37:46
URL: http://yaiystyle.blogg.se
Postat av: Malin

Jätte fint :)

2008-03-14 @ 15:15:50
URL: http://tiondemaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0