Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Hemhjälp wanted

Jag städar nu mitt rum, och det kan nog vara bland det tråkigaste jag vet. Fy för städning. Jag önskar att jag hade en hemhjälp som städade mitt rum. I framtiden ska jag nog satsa på att bli framgångsrik och sen skaffa hemhjälp. Perfekt! Nåja, lite kul har jag eftersom jag har musiken på mycket hög volym och dansar och sjunger med :) Det som spelas mest just nu är FLO Rida feat T-pain - Low, har fått någon konstig fästelse för den :p Kul iaf :)

Har för övrigt fixat med mina naglar idag, så dom ser iallafall lite bättre ut nu. Det är inte helt klart dock, har lite nagellack utanför som ska bort, men nu får ett smakprov iallafall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0