Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

En slitstark klädsel.

Så heter det väl? Tåliga kläder.. Aja, ni fattar grejen, jag ska till stallet idag så detta blir min stalloutfit :p Ska nämligen hålla lektion för skolgrejs, idrott och hälsa B. Jag och Camilla ska åka med hela klassen till stallet och ha lektion för dom där. Kommer bli oerhört kul att se framför allt hockeykillarna rida :p

   

T-shirt: Gina Tricot
Gammal Tjocktröja: BikBok
Jeans: Blend

Fancy Fancy för stallet ;) MEn jag HATAR ridbyxor, känner mig som en sparris i det :)

Kommentarer
Postat av: zack från sånglektionen :)

DU ÄR JU BARA FÖR GALET SÖT HJÄRTAT!
Miss you...

2008-03-19 @ 11:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0