Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Bland kartonger och skräp..

.. så visar jag upp min klädstil idag. Har ju mått riktigt risigt hela dagen idag, legat i soffan och varit onåbar nästan, men, så hade jag ju ett styrelsemöte jag skulle gå på ikväll så det var bara att pallra sig upp. Så det blev inte mjukisbyxor hela dagen, så här kommer resultatet av mitt försök till att fräscha upp en sjukling.

 

Stickad omlott tröja: H&M
Jeans: Vila

I'm sorry för the kartongs. :p Har kartonger och skräp över hela golvet idag, så jaa, det blev som det blev :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej jag gillar din blogg jättemycket :)
den ska jag fortsätta läsa. jag undrar om du vill läsa min med och kommentera i mina inlägg? Skriver ofta frågor i varje inlägg där jag vill ha läsarens åsikter om någon sak :) Jag har också en tävling nu där du kan vinna ett par örhängen helt gratis :)

kram rebecka, s älskar ditt hår på bilden

2008-03-19 @ 08:41:07
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0