Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Ibland blir man less på sig själv.

Ja, som rubriken säger så blir man less på sig själv ibland. Just nu är jag less på mig själv. Eller egentligen är jag väl besviken. Jag har gjort ett stort misstag, och nu får jag ta konsekvenserna av det. Jag ängrar mig så sjukt mycket, och jag har verkligen aldrig känt så här som jag gör nu. Det känns hemskt. Så det jag vill säga till er alla är att tänk igenom varenda sak ni gör och säger. För det kan bli så himla fel. Believe me, I know that now... :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du otrogen får du stå för konsekvenserna

2008-06-11 @ 23:05:13
Postat av: YaiyaStyle svarar

Hm, otrogen? Vilken tur att jag inte har vart det då :) Vet inte vem du mena att jag vart de mot eller med vem. Du får gärna tala om det.

2008-06-11 @ 23:10:25
URL: http://yaiyastyle.blogg.se/
Postat av: Zack

Men SERIÖST Anonym, nu får du fan ta och ge dig!! Har du seriöst inget jävla bättre för dig? Låt tjejen vara, och ta tag i ditt eget liv istället för att sitta här och slänga fucking onödiga jävla kommentarer.

2008-06-19 @ 08:36:54
Postat av: Yaiyastyle svarar

Håller med Zack. Fast först får du gärna tala om vem de är du menar att jag är otrogen med.. och vem du själv är! :)

2008-07-08 @ 21:50:05
URL: http://yaiyastyle.blogg.se/
Postat av: Zack

Skulle också väldigt gärna vilja veta vem du är och vad du tycker du vinner på det här? Seriöst sen du börja, vad har du vunnit på att bara försöka förstöra och ljuga?

Antingen var du bara avundsjuk, eller så hade du något sick twisted need att jag vet inte vad, anklaga Sandra med massa jävla skitsnack. Antingen kan du ju stå för vad du säger och bara tala om vem du är, eller så tror jag faktiskt att båda jag och framförallt Sandra klarar sig utan dina totalt ohållbara sjuka jävla påståenden.



(Men som jag ser så verkar du inte skrivit här på ett tag, kanske har du faktiskt fattat vad jag sa och tagit tag i ditt eget liv. Inte för jag tror att det är ett så jävla kul liv då du verkat tyckt det varit roligare att sitta här och böla om att Sandra skulle varit otrogen.)

By the fucking way; Du vet att det du sysslar med är förtal eller hur? Och en liten fågel viska i mitt öra att i Svergie är förtal straffbart.

2008-07-09 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0