Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Hej allihopa!

Nu har även min blogg blivit flyttad, måste äga att jag tycker de gjort ett bra jobb med den nya looken för sidan man uppdaterar bloggen från :)

Om fyra dagar tar jag studenten nu! Jag har hittat klänningen, jag har hittat skor, jag har snaaart gjort klart alla mina skolarbeten, känns hur bra som helst!

Dock, så har jag dragit på mig någon sjukdomshistoria. Har varit sjuk igår och idag nu. Lagom kul eftersom studenten är så nära, vill ju vara frisk då! Antagligen är det för att man varit så stressad nu på slutet och att jag börjar slappna av nu. Men så är det, jag får helt enkelt kämpa för att må bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0