Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Studenten - a bit late

Haha jag kom ju på att jag inte har lagt upp några bilder alls från när jag tog studenten (skäms på mig) så jag ska nog ta och göra det nu. Jag har jättemånga bilder från den så här kommer endast några stycken. Det blir ett långt inlägg nu dock.

Champagnefrukost hemma hos mig
 
Jag, Katta och Camilla - Killar från min klass
 
Hela min klass - Jag och Katta
 
Tobias, Jag och Christoffer - Katta, Jag och Camilla

Utanför kyrkan
 
Jag och min mentor Inge - Jag och min mentor Nina

Studentlunchen
 
Maten vi fick - Jag och Katta

På väg till utspringet
  
Jag och Camilla - Jag och Jhon
  
Katta & Camilla (observera Svec i mitten) - Jag och Björn

Efter utspringet
 
Jag med massa grejer - Rasmus, Jag och Kikko
  
Bäbis-jag - Bäbis-jag2
  
Bäbis-jag3 - Jag och mina bröder

Flaket
  
Klassen på flaket - Jag och Calle
  
Jag på flaket - Camilla och Jag
 
Jag och Micke - Jag hänger ut
 
Jag och barndomsvännen Markus - Inte helt onyktra och tyckte de var porriga
  
Seppo var pissnödig - Jag och Seppo
  
Jag och Markus - Jag på flaket
  
Jag och Johan - Tobias, Jag och Isa

Morfar kör mig hem i caben

E n   h e l t   un d e r b a r   o c h   o f ö r g l ö m l i g   d a g .   T i l l   a l l a   e r 
s o m   s k a   t a   s t u d e n t e n   n ä s t a   e l l e r   n ä s t n ä s t a   å r  e l l e r   s å ,
t a   v a r a   p å   d a g e n !   D e t   ä r   b l a n d   d e t   r o l i g a s t e   m a n   g ö r !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0