Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Shopping!

Idag har jag ju som sagt varit och shoppat. Var först i massa klädaffärer och så och köpte lite kläder och smycken, sen åkte jag till Ikea och köpte lite hyllor och lådor till mitt rum.

När jag hade shoppat klart åkte jag till min farmor och farfar och fikade för att fira farmor. Sen efter det åkte jag och plockade upp Jhon. Sen har jag och Jhon fixat med mina hyllor och det (Jhon har fixat och jag har pekat) Haha. Sen har vi ätit middag och så och nu ska vi inte göra så mycket mer idag. Imorgon ska jag jobba.

Här är lite bilder från när vi satte upp hyllorna.


 


Bilder på det jag köpte kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0