Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Ridledarkursen

Jag var ju på kurs i tre veckor för ett tag sedan som ni kanske vet. En ridledarkurs, man blir alltså ridledare efter den. Jag har ju lite nybörjarlektioner i ridning så nu skulle jag utbildas också :) Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder därifrån.

       


1: Jag och Norson, hästen jag hade. Jag får en puss som alltid när jag gick in till honom. 2: Stallet där Norson bodde 3: Jag och Norson innan dressyrprogramridning 4: Jag och Norson över ett hinder i terrängen 5: Jag och Norson dressyrar 6: När vi kommit hem, innan han får gå ut på bete 7: Norson blir jagad av alla andra 8: Norson och Utopia, båda hästarna jag hade där.

Ps. Jajjemänsan ni ser helt rätt på första bilden. Jag HAR klippt av mig mitt hår. Jag har bara hår till lite nedanför axlarna nu. Kommer bilder på det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0