Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Lösenordsskyddat inlägg


Det här inlägget är lösenordsskyddat
vilket betyder att du enbart kan läsa det här inlägget om du har fått ett lösenord utav mig. Att inlägget är lösenordsskyddat är för att jag själv anser att allt innehåll inte är för vem som helst då det är lite mer privat än andra inlägg. De inlägg som är lösenordsskyddade handlar bland annat om privata delar av mitt liv, och även sådant jag inte vill skriva ut i bloggen bara sådär, som tillexempel priser och inköpsställen för de saker jag visar upp på bloggen.

Vill Du få tillgång till detta inlägg och många liknande är det enda du behöver göra att skicka ett mail till [email protected] där du skriver ditt namn och din ålder. Du får då lösenordet till din mail och får även ett nytt mail varje gång lösenordet byts ut. Det är även viktigt att ud inte lämnar ut lösenordet till någon annan då jag kommer att ta bort dig från listan.

Klicka här för att komma till inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0