Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Jobba och slita

Ja, det ska jag göra hela sommaren! Minsann! Men det är bra, då blir jag rik :) Hehe! Igår jobbade jag hela dagen, och idag jobbade jag halva. Nu är jag med Jhon och vi har precis ätit middag och badat. Snart börjar en film på TV som vi ska se och ha lite myskväll :) Imorgon ska jag jobba igen.

Min familj är hos mina släktingar nu så jag är hemma själv. Så Jhon ska vara hos mig så mycket som möjligt :)

Idag när jag var på jobbet satt jag och tänkte på bloggen. Jag kom fram till att jag saknade att blogga sådär mycket som jag gjorde förut. Det var så roligt. Men nu gör jag de inte alls mycket längre. Det är däremot väldigt tråkigt. Skulle vilja ha tillbaka den tiden då jag bloggade massa.

Nu ska vi förbereda för den där filmen vi ska se på :) Hadet bra allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0