Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Hej allihopa!

Nu har jag kommit hem från jobbet och sådär. Skönt att sluta tidigt idag :) Nu ska jag packa för sen åker jag på semester :)

Jag ska åka ut med min familj i vår båt. Vi har en sån där bayliner 2855. 30 fots motorbåt, som vi sover i och sådär. Min familj kommer att vara ute ca 2 veckor, men jag kommer bara vara ute i tre dagar för jag ska jobba sen. Det ska bli jättemysigt at äntligen få några dagars riktig semester, ni får hålla tummarna för mig att det blir bra väder bara! :) Jag kommer blogga från båten ändå så det blir inget stilla här inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0