Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Studentklänning

Okej, jag vet inte om jag ens tycker att det är kul det här med studentklänning. Jag vill så gärna hitta en som jag tycker är perfekt, men det kommer jag ju inte att göra. Jag vet exakt hur jag vill att den ska se ut och jag önskar så innerligt att jag kunde sy. Men det kan jag inte. Så jag får vackert gå och köpa en färdig klänning, och jag har kikat runt. Men jag hittar ingen som är som ajg vill ha den. Däremot hittar jag några jag gillar vissa delar av. Här kommer några:

    

Desa är ganska fina, dessvärre har alla något litet fel var. Hur trist som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0