Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Hey Guys

Nu skriver jag lite här igen. ;) Nästintill rutin nu ju ;) Nä, skoja ;)

Igår kväll fick jag en rolig nyhet! :) Den 18:de maj ska jag tävla. Division 3, dressyr. Lagtävling. Det ska bli jätteroligt. Det blir min första tävling jag åker iväg på. Ska få ta med mig Majken och så, det blir hur kul som helst :) Jag är ganska nervös måste jag dock säga, har ju inte varit iväg sådär innan :p

Jag hoppas att Camilla ska följa med mig, det skulle vara kul om hon gjorde det, jag frågade henne idag och hon sa att hon kanske skulle det :) Vi får se.

Idag ska jag göra mig lite iordning inför imorgon, fixa naglar och sånt där :) Vi har ju nämligen mösspåtagning imorn! Ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0