Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender Om Bloggen Outfits Mina vänner  About  Min Kalender

Mösspåtagning

Nu får jag officiellt bära min studentmössa! :) Igår hade vi nämligen mösspåtagning. Värsta mysigt :)

Dagen började dock med igelstaloppet, vi skulle springa 7.5 kilometer. Hur jobbigt som helst :p Camillas och min konversation förklarar allt: "Jag har nog aldrig sprungit 7.5 kilometer" "Jag har nog inte sprungit alls".

Efter det loppet åkte vi hem till mig och gjorde oss lite fina. För sen var det nämligen fotografering med våra mössor. När det var klart åt vi lite lunch och sen skulle vi in i våra hemklassrum.

I klassrummen fick vi öva oss på Student-sången, och ingen kunde den överhuvutaget. Vi skulle även utse te människor till tre olika saker; "Klassens gaphals", "Klassens myrbyxa" och "Klassens brat". Seppo blev klassens brat, Isa blev klassens myrbyxa(han smiter ju alltid från lektionerna) och jag blev Klassens gaphals (kul). Sen skulle vi ha IgelGalan.

På den här Igelgalan fick de som blivit utvalda till de här grejerna göra någonting, en tävling. Alla klasser hade ju utsett tre stycken. Klassens brat fick tävla i bonde-tävling, att kasta hästskor unt pinnar. Klassens myrbyxa fick vara i en danstävling, och klasses gaphals(jag) fick sjunga kareoke. KUL! Jag skulel iallafall få välja låt, tack ohc lov tänkte jag. Ja tjena. När låtarna kom upp kände jag inte igen en enda, och då valde dom en låt åt mig bara. Hade aldrig hört låten så ni kan ju tänka hur bra det gick. Som tur var fick jag hjälp av Nathalie att sjunga :p

Efter galan var det dags att sätta på sig mössorna, så vi gick till skolans amfiteater, och där höll rektorn tal och vi fick höra en asbra dikt. Sen sjöng vi studentlåten och satte på oss mössorna :)

På kvällen sen var vi alla ute på krogen och dansade hela natten :) Det var jättejättekul! :) Förmodligen lägger jag upp lite bilder från dagen senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vissa hade ju lite för skoj, du har ju pojkvän, men, det hindra ju inte dig från att hålla på med andra, dålig stil...

2008-05-01 @ 15:53:00
Postat av: Yaiyastyle

Va? Jag? Jag höll iofs inte på med någon :S Så vad rä det du syftar på?

2008-05-01 @ 16:52:00
URL: http://yaiyastyle.blogg.se
Postat av: Yaiyastyle

Förresten, vem är du? Lika bra att säga, tänkte nämligen kolla upp ip-adressen, gillar inte när folk ljuger och hittar på saker.

2008-05-01 @ 17:14:01
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se
Postat av: Anonym

Alla vet ändå att du höll på med John, ni var inte så hemliga ju..

2008-05-01 @ 17:23:20
Postat av: YaiyaStyle

Jag höll inte på med John. Det kan du fråga honom själv. Jag dansade med honom en stund, och sen satt vi och snackade en stund också. Vi gjorde verkligen ingenting. Och nej, vi var inte hemliga, för det finns inget att dölja.

2008-05-01 @ 17:32:27
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se
Postat av: Anonym

Lögn, lögn. Ingen idé att du ljuger för mig, jag vet ändå sanningen, lura någon annan istället..

2008-05-01 @ 17:39:30
Postat av: YaiyaStyle

Hm, jag vet ju också sanningen, vi snackar ju trots allt om vad JAG har och inte har gjort. Och jag har inte gjort någonting med John förutom att prata och dansa. Jag skulle vilja veta vem du är, för varför vågar ud itne skriva det?

2008-05-01 @ 17:41:30
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se
Postat av: Zack

Men seriöst!!!! Vad fan är allt det här om!!!?
Nu får någon ta och förklara för mig här! Och det är ganska mycket NU!

"Anonym" om du vet något jag inte vet, som jag kanske bör få veta; [email protected]
Så kan du bertätta för mig där.

För någonting här är ju INTE RIKTIGT SOM DET SKA!

2008-05-01 @ 17:49:36
Postat av: Anonym

Men du berättar inte sanningen. Så att hångla är att dansa, nej du tjejen. Vad spelar det för roll, du känner inte mig ändå. Tycker bara din stil är väldigt dålig...

2008-05-01 @ 17:50:21
Postat av: YaiyaStyle

Va? Jag har inte hånglat med någon :s Antagligen bör jag ju känna dig eftersom att du vet min bloggadress :s

2008-05-01 @ 17:51:47
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej, du känner inte mig, läser bara din blogg.
Zack, hon stod och tryckte sig emot John och de hånglade ganska rejält. Tror du mig inte så fråga folk som var där.

2008-05-01 @ 17:59:49
Postat av: YaiyaStyle

Okej, så.. Varför läser du min blogg? :s
Jag har inte hånglat med någon! Vadfan! Tror du jag är helt dum i huvudet, det skulle jag aldrig göra!

2008-05-01 @ 18:01:33
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se
Postat av: Zack

VA FAN! JAG BLIR INTE SMARTARE AV DEN HÄR SKITEN!
Vad ska jag tro nu? Den ena säger "jo" och den andra säger "nej"...

"Anonym" snälla bara adda mig, msn...
jag blir fan inte smartare av att tvingas uppdatera en blogg sida var annan minut för att få reda på vad det som händer...
Och hur ska jag kunna höra med andra som var där? Jag känner liksom ingen där :/
Sandra är den enda, and thats it...

2008-05-01 @ 18:09:56
Postat av: Anonym

Vadå, får jag inte läsa din blogg? Det är väl därför du skriver blogg, för att folk ska läsa?
Varför inte stå för ngt du har gjort? Är du så dum att
du är otrogen får du skylla dig själv. Tänk dig för innan du börjar dricka istället. Sluta ljug och erkänn... Tycker det är grymt taskigt mot din kille att ljuga.

2008-05-01 @ 18:14:04
Postat av: YaiyaStyle

Klart du får läsa min blogg, men jag undrar bara varför eftersom att du inte känner mig och jag skriver knappt i bloggen längre. Plus att du tycker illa om mig :S

Jag är inte otrogen, jag vet vad jag gör och jag var inte särskilt full igår. Jag ljuger inte och jag erkänner saker jag gör.

2008-05-01 @ 18:16:53
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem har sagt att jag tycker illa om dig? Tycker bara ditt beteende mot din pojkvän igår var väldigt elakt. Jaja, vill du ljuga är det upp till dig. Sluta vara otrogen istället. Eller så får du väl göra slut om du inte kan hålla dig.

2008-05-01 @ 18:23:21
Postat av: YaiyaStyle

Men jag har ju inte ens gjort något :S Hade jag gjort de skulle jag stå för de, men jag gjorde ingenting.

2008-05-01 @ 18:25:14
URL: http://YaiyaStyle.blogg.se
Postat av: Zack

?! det här är ju patetiskt.
Så väl som jag känner Sandra vet jag att hon aldrig skulle vara otrogen. ALDRIG.
Hon är en alderles för bra tjej för att kunna göra något sådant.

Så du anonym, jag förstår inte? Varför vill man påstå något som inte är sant(för att förstöra för någon annan)? Eftersom det verkar vara bara du som sätt det här du påstår skett.
Skulle du veta någon annan av dessa som var där som du påstår också "vet vad som hände", så fine be dem säga det till mig i så fall. För jag känner ingen där.
Men det känns ju verkligen som det aldrig kommer hända, för jag litar på Sandra till 100% och skulle aldrig misstro henne för en enda sekund. Och jag vet, djupt inom mig att Sandra aldrig skulle skulle kunna göra något sådan.

Älskar dig Sandra

2008-05-01 @ 20:02:43
Postat av: Zack

anonym har du något att komma med adda bara min msn, gör en ny email whatever...

2008-05-01 @ 22:48:04
Postat av: Anonym

Litar du verkligen på henne? Jag säger bara akta dig.. Hon verkar inte vara att lita på. Vad skulle jag tjäna på att ljuga ihop något sånt här? Fråga John i annat fall, han har facebook, de är säkert vänner där. Allt jag säger är sant.

2008-05-01 @ 23:50:07
Postat av: Zack

Ja jag litar på henne! Mer än vad jag någonsin skulle lita på en annan människa. Anonym, det är vad kärlek handlar om, tillit och att tro på varandra. Vad skulle ett förhållande och kärlek annars innebära? Det måste du förstå.

Och ja det är det jag inte fattar, "vad skulle du känna på det här"? Det kan jag tyvärr inte svara på... för jag vet inte...

Du kommer ju inte med några konkreta bevis heller. Varför skulle han erkänna, om Sandra som du nu påstår ljuger, inte erkänner? Inte den bästa människan att fråga i så fall kanske. Eller hur?
Kom med något bättre.

2008-05-02 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0